შეფასების რუბრიკა
მოსწავლეები
იყენებენ თვითშეფასებას და ურთიერთშეფასებას. ისინი ნამუშევარს აფასებენ ორიგინალობით,
გრაფილული ელემენტების სიმრავლით და ახალი მასალის სწორად გაგების მიხედვით. ამ ყოველივეს
შემდეგ მოსწავლეები თვითონ შეაფასებენ თავიანთ ნამუშევარს, გააკეთებენ დასკვნებს და
დასახავენ სამომავლო ღონისძიებებს, რათა მათი შედეგი იყოს უფრო უკეთესი.
ფერები
|
ართულებს გრაფიკული
ელემენტის აღქმას. ნახატთან შეუსაბამოა.
0
ქ.
|
არ ართულებს გრაფიკული
ელემენტის აღქმას, მაგრამ ნახატთან შეუსაბამოა
1
ქ.
|
ხელს უწყობს ნახატის
აღქმას. შინაარსი ნაწილობრივ შეესაბამება ტემატიკას.
1,5ქ
|
ხელს უწყობს ნახატის
აღქმას. შინაარსი შეესაბამება თემატიკას. იყენებს ფერთა ფართო პალიტრას
2,5 ქ.
|
გრაფიკული ელემენტები
|
გრაფიკული ელემენტები
არ არის სწორად შერჩეული და ხელს უშლის შინაარსის აღქმას.
0
ქ.
|
გრაფიკული ელემენტები არის სწორად შერჩეული, თუმცა თემასთან შეუსაბამოა.
1,5
ქ.
|
გრაფიკული ელემენტები არის სწორად შერჩეული და ხელს უწყობს შინაარსის აღქმას.
2
ქ.
|
გრაფიკული ელემენტები
კარგად არის შერჩეული, იგრძნობა მათი სიმრავლე, შინაარსი თემატიკის ადეკვატურია
2,5
ქ.
|
ორიგინალობა
|
გრაფიკული ელემენტები
არ არის მიმზიდველი და ხელს არ უწყობს თემატიკის
აღქმას.
0ქ.
|
მასალა არ არის ორიგინალური,
თუმცა სწორად არის შერჩეული
1,5
ქ.
|
მასალის დიდი ნაწილი ორიგინალურია და შეესაბამება თემას
1,5ქ.
|
მასალა ორიგინალურია,
ჩანს მოსწავლის შემოქმედებითი ნიჭი, შინაარსი საინტერესოა. ნამუშევარი შეიძლება დასათაურდეს
2,5 ქ.
|
მასალის ორგანიზება
|
შინაარსის აღქმა ძნელია
0 ქ.
|
გრაფილული ელემენტები
სწორად არის განლაგებული თუმცა ხელს უშლის შინაარსის აღქმას
1 ქ.
|
მასალა ორგანიზებულია
შინაარსის აღქმა არ არის ძნელი
2
ქ.
|
მასალა ორგანიზებულია
მანუშევარი შინაარსიანია, საშუალებას იძლევა
ახალი მასალის სწორად გაგების, შედეგი მიღწეულია.
2,5ქ.
|
No comments:
Post a Comment